Naiiizzzzz

Trötta som fasen. Den här dagen har varit riktigt skön faktiskt. Förutom svenska nationella, den muntliga delen, fyfan vad jag sög :( men jag visste in vad jag skulle säga..

Idag så stannade jag kvar i skolan ett tag för jag va tvungen att ta igen massa arbete och efter det var jag med Olivia. Lite senare på kvällen var jag med Olivia, Sofia, Ben, Jerry och desperata hemmafruar. Nej nu ska jag leta upp lite kläder till imorgon (om jag hittar, behöver verkligen fylla på med kläder!!). Kyzzzz!

Såhär gick jag klädd i skolan idag.. Känns som att jag inte har klätt upp mig en enda gång sen lovet.. Måste ändra på det. Haha. Behöver dock en hel shoppinghelg först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0