Skolan går sämst!

Usch och blääää vad skolan går dåligt! Jag hinner verkligen inte med vad som händer i skolan nu.. Allt kom så hastigt :( Hatar att lärare inte snackar ihop sig och så sitter vi elever med massa prov och läxor i veckan de sista veckorna. Baiiiizzzz. Hela den här veckan kommer bli jätte jobbig men ska försöka bita ihop, jag ska klara det här!

Men annars då. Hade lust att åka till stan idag och fika och sen kanske ta en tur förbi plattan och höra peter köra sin shortakavaj och röda byxor, röda byxooooor men har plugg och träning.. Är riktigt trött också men jag fattar inte hur jag kan vara det, har sovit hur länge som helst idag! Sov t.om. bort hela min första lektion :$

Tummenner för att skolan går bajsssss


Kommentarer
Postat av: mathilda - tävling pågår

superfint linne!

2011-05-23 @ 19:47:42
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0