Söndaag

Ikväll är jag sugen på att göra något men ändå inte. Kvällens planer var Rix FM eller bio men det blev inget för min det. Är trött men vill göra nånting mys en söndag som denna. Har bara liiiite plugg men jag fattar inte så jag ska göra det imorgon på rasten så jag hinner fråga min lärare innan. Men jag tror nog att jag ska kolla på OC och käka kladdkaksmuffins som jag, Jossan och Olivia bakade igår ;)

Usch och blääää så trött jag är. Blev ganska sent igår och jag hade det svårt för att sova.. Och sen var det upp och hoppa tidigt och spela match (okej inte såå tidigt men 11.00). Så jobbigt att springa i 35 x2 i solen med solsting och allt :( Haha och sen så var laget vi mötte så jäääääävla kaxiga så jag dööööör! Orkar inte skriva allt men riktigt dåliga förlorare var de!


Det funkar inte att ladda upp bilder, därför jag inte har bloggat idag.. Tog tuuuuuuuusen år att göra detta inlägg då jag kämpade med att ladda upp bild men tillslut fick jag göra ett privat album på fejjan och kopiera därifrån -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0