VÄRSTA NATTEN I HELA MITT LIV!!!

Fyfan vilken äcklick natt. USCHHHH. Vaknade mitt i natten och mådde så jäääääkla illa och hela jag skakade. Typ la mig på golvet och nej, jag kan inte besrkiva hur illa jag mådde. Har aldrig mått sådär jäkla illa! Efter en timme stod jag inte ut mer så då blev det stoppa fingrarna i halsen och jag har inte spytt på huuur länge som helst, kommer inte ihåg senast.. Nej usch och bläää, i det där ögonblicket ville jag bara DÖ. Men efter det mådde jag som vanligt igen.

Jag är nästan rädd, undra vad det kan ha varit? Brukar aldrig bli sjuk och dethär varade en timme, värsta timmen i mitt liv, och sen mådde jag som vanligt igen. Läskiiiigt..

Och nu när jag läser det här; too much information.. hahah ;)

DETHÄR INLÄGGET MED RUBRIKEN SKULLE PUBLICERATS IGÅR BITTI


DAGENS INLÄGG:
Hinner inte skriva så mycket nu men tänkte bara säga att jag inte kunnat blogga igår för att jag inte har varit hemma och sen på kvällen åkte vi in till akuten så där har jag varit igår kväll/natt och kom i sängs vid halv två. Två nätter med dålig sömn, härligt! Förklarar mer sen. Och förlåt för att bloggen får lida men den går faktiskt i sista hand ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0