Veckans prov och läxor avklarade!

Äntligen så var plugget för den här veckan över! Har gjort alla mina läxförhör och 5 prov och till imorgon blir det ingenting så jag ska bara ta det lungt som jag har gjort hela dagen. Bra att passa på nu då nästa vecka blir en riktigt stressig vecka igen.. Men det ska jag nog klara av!

Gjorde engelska idag förresten och det gick ganska bra faktiskt! Är så stolt över mig själv då jag är ganska dålig på engelska.. Ikväll blir det nog att sitta framför TVn och käka mina kladdkaksmuffins som jag bakade efter skolan idag och innan träningen ;)


Usch och blä vad jag hatar koden som kommer upp när man klickar in sig på sin blogg. Iiiiiingen aning om vad det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0