Baseball

Jag äääääälskar baseballplagg! Äger dock tyvärr bara ett sådant.. Men har var inne på Bikbok och där har de fått in massa för er som vill ha ;) Skolan idag har varit helt okej men efter skolan åkte jag till TC med Sofie och Moa, hittade aasmycket som jag vill ha! Orkade dock inte köpa något men imorgon ska jag in till stan med Moa och kanske hennes pojkvän Christian men får se hur det blir med det. Nu ska jag fortsätta plugga lite spanska och sen ska jag träna. Pusshejs!
Justeee.. Det var någon som frågade vart jag hade köpt den här tröjan för ett tag sen. Den är köpt på marknaden i hudiksvall så jag vet inte vart man kan köpa den tyvärr.. Och anledningen till att ajg inte har svarat på kommentaren var för att jag hade tänkt att lägga upp allt jag köpt i ett och samma inlägg för det var ganska mycket jag hade köpt då. Men det blev aldrig av heheh..

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du länka dina kompisars bloggar? :P

2011-10-03 @ 17:11:33
URL: http://moaelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0