Dumfan

Hehe har dock gått runt med en ful tjocktröja över nästan hela dagen..
-
Usch vad det här suger. Vi har maaassa spanska glosor till imorgon som jag verkligen inte kan, matteläxa till på torsdag och ett litet prov på fredag. Men vet ni vad vad det värsta är? Nu kan jag inte plugga till proven som är DIREKT efter lovet och det riktigt jävla isludafhlksjdbhvysadbfdSTÖÖÖÖÖRT att vi elever måste plugga under lovet. Men vadååååå, ska jag sitta och plugga när jag är i Valencia och borde umgås med min familj? Ska alla elever sitta och plugga när den här veckan faktiskt ska vara skolfri och till för att vila upp sig? Man borde ju ha en lag då eleverna inte ska behöva plugga på loven då de ska återhämta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0