Glad igen nu när jag skriver rubriken

Vet inte varför allt känns fml just nu, kan inte komma på något dåligt bara bra saker. Provet på onsdag kommer bli uppskjutet då våran företagsekonomi lärare (som somnar på lektioner och stjäl hundar, googla på Inger Tharuup så ska du allt få se) har fått sparken, provet på fredag är tydligen bara jätte litet, ska träffa mamma på middag på onsdag och sen får vi se om jag hittar något fint att köpa, jag får lov när veckan är slut, fredagens planer är awesome (om de nu blir av), jag åker till Valencia på lördag.
-
Stoppade precis mat i ugnen som jag skulle överaska pappa med men han kommer hem lite sent för de var inte klara med båten så han måste vänta och jag orkar inte vänta på honom så han får köra på mikro sen när kan kommer hem. Sen så blir det TV-kväll med pengarna på bordet och svärföräldrarna från helvetet. WHOOOP! Blev genast på bättre humör när jag skrev ner allt detta! Så tips från coachen: Känns allt fml, skriv ner allt som är positivt! Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha känner mej alltid som värsta stalkern när jag går in på din blogg eftersom att jag inte ens känner dig, haha!

2011-10-24 @ 21:03:32
Postat av: Anonym

hahahahahhaahahahhahah

ovanstående coment

2011-10-24 @ 21:41:16
Postat av: Sandra

Snygging :)

Blev fisken bra?

2011-10-24 @ 23:18:27
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0