I väntan på pappsen


Olivia drog för inte så länge sen (LÄS HENNES BLOGG HÄR!!!!) och nu sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar så att vi kan åka och handla snart. Igår kväll hade vi det asmys jag, Olivia, Matilda, Vendela och Katja hos Katja. Vi satt chillade med film och prat och hennes pappa var hur snäll som helst och sprang och gav oss massa gott heeeeeela tiden. Så sööt och snäll! Kommer ihåg för jätte längesen när jag sov hos henne så hade hennes pappa gjort vääääääärsta frukosten, buffé typ.

Med detta inlägg så måste jag också säga att jag älskar min nya tröja! Den är så skön men samtidigt snygg att bara dra på sig, invigde den i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0