Idolkväll

Jag håller på att bli sjuk och det suger, verkligen SUGER. Jag har slutspel imorgon och om jag vaknar upp sjuk så kommer jag typ börja gråta.. Jag vill verkligen spela slutspel imorgon och att bli sjuk dagen innan skulle ju vara hur trist som helst. Idag vaknade jag upp hos Sandra, drog till skolan och efter skolan så åkte jag hem till Sandra igen och senare drog vi ut och åt några stycken. Ikväll skulle jag egentligen träffa Moa och Sofie men eftersom att jag inte mår så jätte bra så stannar jag hemma, vilar, kollar idol och käkar Ben n Jerry, aaaaasmys! Älskar när pappa köper Ben n Jerry utan att jag behöver be om det.
(Bilden under har Jossan tagit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0