Sov så sött


Najs, liiiiite extra viewers idag trotts bloggens lilla nedgång. Extra roligt skulle det vara om folk kommenterade också, hehe nu ska jag inte tvinga er till att göra det skulle bara vara kul liksom. Men ett fett plus till Sofie som kommenterade min frukost, såklart. För er som inte vet så älskar Sofie frukost och läser en frukostblogg och grejer hihi ;) Just nu ligger jag i Sandras soffa med chips och choklad. Jag och Jossan sover här i natt för både Sandra och Peter jobbar natt så vi tar hand om våran fina lilla bebbe som sover just nu. Nej nu blev jag riktigt trött. God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

men hallå, var är tröjan?!

2011-10-18 @ 23:06:31
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0