Gossip girl

Eftersom jag endast kan kolla på Vampire Diaries en gång i veckan måste jag ha något att fylla ut med, Gossip Girl. Det är svinbra! Har saknat att vara helt insatt i en serie, förut var det OC då jag inte gjorde något annat, sen Vampire Diaries när man kunde kolla på alla avsnitt en efter en och inte en gång i veckan (vilket suger stenhårt!!). Men gossipgirl gör min dag nu och jag ääälskar att kolla på såna här filmer/serier, romantik, lyx, snyggingar, allt! Nu ska jag plugga lite till och sen får jag se om jag ska träna eller inte. Hade feeet ont i halsen imorse men det blir bättre och bättre får se. Vore ju bra då jag ska spela cup om en vecka och har inte tränat på veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0