Tidningskungen.se

Idag slutade jag vid två och sedan jag kom hem har jag bara flytt från verkligheten lite. Jag har skruvat ner ännu en hylla från mitt rum och ställt mitt sängbord på min bokhylla(som ligger ner) hehe svårt att förklara för er som inte har sett mitt rum. Riktigt smart att ställa möbel på möbel sådär! ;) Sen har jag bara legat i min säng och kopplat av med att läsa tidning. Har inte läst tidningar på månader då jag inte har hunnit, hade glömt hur skönt och mysigt det egentligen är!
-
När jag ändå är igång och skriver om tidningar tänkte jag tipsa er om www.tidningskungen.se ! De erbjuder prenumerationer för ett billigare pris. Du kan välja att premunera i bl.a. 3 månader, 6 månader och 12 månader. Efter att ha fått de antal nummer du beställt absultas prenumenationen automatiskt. Hur bra som helst ju! Besök hemsidan HÄÄÄÄR!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej :P kan inte du ha bloggträff?

2012-02-02 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0