Det är ingen vanlig dag

Hehe håller på att kolla på en dokumentär och har gjort det typ sen jag vaknade, och spelat draw something också såklart. Det är så jäkla kul! Lätt det nya wordfeud hehe. Igår hade jag en awesome kväll med mina vänner. Vi var hos Sofia och firade älskade Hanna med två tårtor, popcorn, charader och draw something. Nu är hanna 17 bast idag och inte långt ifrån 18. Snart ska hon skaffa körkort, flytta hemifrån och skaffa sig en egen familj.
-
Måste btw säga att jag ska försöka slänga in något inlägg om dagen nu! Tycker faktiskt lite synd om er som klickar in på min blogg och förväntar er att jag har skrivit något. Men nu så, här slänger jag in ett inlägg på fina hansa innan hon ska blåsa ut tårtan. GRATTIS FINA HANSAGUMMAAAAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0