Wanna wear all those summer outfits

Ursäkta BHn och snöret som ploppar ur hehe. Men här har ni mina nya shorts och jag är svinnöjd! 299kr gick dem på. Jag har letat efter dem perfekta shortsen hur länge som helst men antingen har jag tyckt att dem är för dyra eller valt att vänta för att jag inte vågar bestämma sig och sen när jag vill köpa shortsen är dem slut. Men du beslutade jag mig för att slå till, BAM, inget tvek och jag ångrar mig inte alls! Dock lite förstora runt om men det är exakt alla shorts jag äger och har prövat så det kan jag inte göra något åt och priset var hyffsat, så som alla shorts kostar ungefär. Har prövat dessa shorts med massa olika tröjor jag har här hemma och dem här shortsen kommer jag bo i i sommar.

Kommentarer
Postat av: DAISY

Riktigt snygga shorts! :)

2012-02-25 @ 02:00:53
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh tack så mycket, kul att du tycker det :)

2012-02-25 @ 12:29:48
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0