Dag ett avklarad!

image description
Det gick faktiskt jätte bra och jag är aasnöjd med dem som jobbar där, astrevliga verkligen! Det var dock inte så mycket kunder där idag så det fanns inte så mycket mer att göra än att ta hand om disk och ta hand om småsaker. Men jag var helt okej med det, det var bara att spruta vatten på disken, slänga in i en tpy 30 sekunders maskin, lägga fram på en vagn, klaaaart! Men det bästa är ju helt klart att jag får äta och dricka där lite hursom helst. Hehe inte för att jag vågar springa och ta mat, gottigott och cola hela tiden men lite vågar man ju ta hehe. Skulle ta kort på min snygga outfit också men glömde det.. Förkläde, deras t-shirt och en såndär handuk man knyter fast som huvudbonad, hur snyyggt?? Hehe. Tråkiga bilder på mat idag men jag vill blogga men har inga bra bilder buhuhu.
-
Skulle börja på gossipgirl season 5 igår men ljudet söööög online.... Men får köra på det ändå för nu står jag inte ut med att vänta! Kyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0