Endast massa text

Jag har blivit så dålig på att skriva om vad jag gör om dagarna. Får ta igen lite nu, hade dock inget intressant att skriva om hehe. Men svar på en fråga har ni här nedan också!
-
I lördags blev det somsagt shopping med Jossan och jag vart asnöjd med det jag kom hem med! Senare samlades jag och tjejerna hos Sofia för att planera Peace and Love, vilken camping vi skulle bo på osv. Sen drog jag och Olivia till mig och la oss i sängen direkt. I söndags spelade jag match, första gången detta år jag rörde en utomhusboll! Men det gick ändå rätt så bra för oss på matchen med tanke på att det var våran första utomhusmatch. 1-1 blev det mot Ösmos damlag. Resten av söndagen låg jag mest hemma och chillade och bokade Peace and Love med pappsen, det kommer bli sååååå fett!!! Vi åker dock dit på min födelsedag och det är inte lika fett tycker jag.. :( Senare på kvällen kom Sofia på den brillianta idén att vi skulle köra på en sleepover då hon har sovmorgon idag, en fet fördel med att bo så nära varandra! Det var myspys och imorse gjorde vi oss en god liten brunch hihi.
-
Just nu ligger jag bara i min säng och men ska alldeles strax göra mig iordning för praktiken. Gryymt skönt att börja så sent! Kommer dock missa alla mina tre träningar den här veckan så jag kommer nog inte få spela match i helgen vilket suger.. Sandra och Emil kommer och äter hos mig idag sen åker jag  hem med dem, sover där, kommer bli asgött.

Maria om Shorts II:
Åhhhh!Vart har du köpt nitarna?:D har letat överallt efter nitar men har nt hittat några :/

Svar: Du hittar nitarna på punkt shop för 10kr påsen! Tror att det är 10 nitar per påse om jag inte har helt fel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0