Fredag

De flesta tänker yeeeees fredag!!! Jag tänker fuck fredag. Varför? Jo för idag är det min sista dag på praktiken, ska tillbaka till skolan snart, prov på måndag och helvetet börjar idag. Idag måste jag rååååplugga och försöka förstå mig på vad det är vi har prov på, jag känner mig helt efterbliven när det kommer till detta ämne men det ska jag ändra på idag. Idag ska jag plugga tills jag dör, kan dock inte börja fören någon gång ikväll för nu är jag påväg till frisören och ikväll vid sju kommer pappa till mig och då ska vi äta tillsammans, ska bli mys :) sen får jag inte glömma en positiv sak med denna fredag. VD BÖRJAR IGEN WOHOOOOO!!!!! Svintaggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0