Nu dör jag

Heerrejävlar!!!!! Gina har fått in riktigt jäkla snygga shorts! Jag döööör inombords, satan vad snygga!!! Dessa två är mina favoriter och jag funderar starkt på att köpa de understa. Måste klura ut lite med min ekonomi först, mycket jag vill ha men lite jag har råd med hehe. Nackdelen med dem understa shortsen är att dem kostar 400 spänn och jag vet inte om jag är villig att betala det plus att jag precis köpte ett par ljusa shorts.. Men de var ju förjävla snygga!!!!!!!!!! Annars så funderar jag på att köpa ett par andra shorts dem har, ett par helsvarta för 249kr och slita + pimpa med nitar på sidan själv. Då får jag allt jag vill ha: hyffsat pris, nitar, snygg slitning, svarta och hög i midjan! Wehåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0