Forum

Nu drar jag till Forum med Johanna! Behöver dock inte köpa nått.. kanske nått att sätta upp håret med men jag orkar inte sätta upp det med något särskilt, kanske bara hårnålar men får se ;)


Tänkte svara på en kommentar också:

cissi
om Skor, skor, skoooor..:
fasiken vad coolt, ser ut som du klippt sidecut! xD
snälla gör det, du passar skitbra i det!

Svar: Haha jag ville göra det förut men jag VET att jag kommer att ångra mig.. Såå nee sidecut blir det inte för min del.. Men tack så mycket! :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! allt bra med dig!? :D

har varit så galet dålig på att läsa bloggar igen. :( men försöker ta igen. :)

hehe kul att man skriver så stort i din blogg..xD

2011-06-12 @ 16:34:37
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0